Swimming Single



2 意見
Olympic Hottie Ryan Lochte: Swimming Single


泳壇尤物單身中(?)Ryan Lochte......

我覺得我有記者下聳動標題的天份。


 
Sorry, ladies! Olympic hunk Ryan Lochte isn't looking for love.


......當你已經在愛裡的時候自然不會想到這些(遠目)

"Having a girlfriend right now would be out of the question," he told PEOPLE at the U.N. Global Leadership Awards Gala in New York Wednesday. "I would like to settle down and have a family. But I'm only 24. Definitely not any time soon!"

你不只有一個family噢你還有你男朋友那邊的......我總覺得他家的女人們(DP,WP,HP等等)都很愛你啊哈哈。



What's keeping the sexy swimmer out of the dating pool?

......因為他死會了啊(吼)


Since winning his two gold medals (and two bronzes) in Beijing, "I haven't had a lot of time," he explained. "I've been traveling all over. I've only been at my house for two days."



我知道我知道(舉手),因為你travel到了BAL你男朋友家,然後因為不想讓他得寸進尺(?)所以你死不講說那裡也是你家,不過我可以諒解啦真的........



When his schedule calms down, what will Lochte look for in a mate? "I'm all about having fun," he said. "[I want] a girl who can make me laugh."


In the meantime, Lochte is focused on his other passion: Fashion. "I've always loved clothes, shoes," he added. "I'd like to try to get into that. I gave Speedo ideas for the T-shirts and board-shorts we wore at the Olympics."




mate這個字對我來講很奇妙(沒人叫你發表感言啦)...總覺得可以去求偶之類的(毆飛)

然後我知道Ryan Lochte really doesn't have time for girls.
......因為他最近都在BAL接下來才要帶他男朋友回FL啊呼呼
沒時間交女朋友因為他的時間都被一個叫做Michael的男人給佔去了哼哼.....





......然後我想要求他去剪頭髮求你求你求你(L)




是說還有人把他跟Thorpe做了個連結......都不知道該哭泣還是該笑(咦)

啊,詞窮了。

2 意見:

匿名 at: 2008年10月5日 下午6:16:00 提到...

说是不剪头发是为了遮掩后退的发线啊!!

V at: 2008年10月5日 下午6:58:00 提到...

我偷偷觀察了一下鱷魚他爸,其實除了中年肚以外,應該是不會有什麼髮線向後跑的疑慮吧。


可是也有爸爸沒有禿兒子禿的(死)
當然爸爸如果禿了兒子可能不滿三十就禿了(妳不要偷偷暗示英國某父子)

newer post older post